ضرورت ایستگاه های شارژ موبایل

 

ضرورت ایستگاه های شارژ موبایل


تنها طی یک دهه زمانبرد تا درک یک دستگاه تلفن همراه کاملاً از ابزار ساده تغییر کرده است ، فقط برای تماس و ارسال متن استفاده می شود به یک وسیله ضروری که کاربر را از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو به کاربر دیگر جهان متصل می کند. برنامه های تلفن همراه ، سرگرمی وب و تعداد نامحدودی از رسانه های دیگر اشتراک اطلاعات امروزه مردم فقط دستگاه تلفن همراه نمی خواهند. مردم به دستگاه تلفن همراه احتیاج دارند.

تحقیقات نشان می دهد که افراد در هنگام نزدیک بودن یا از بین رفتن تلفن، اضطراب باتری کم را تجربه می کنند. در مطالعه‌ای که توسط ال جی انجام شده است، از هر 10 نفر 9 نفر هنگام از دست دادن برق در تلفن خود شروع به وحشت می کنند. به نظر می رسد نوع احمقانه است، اما مگر اینکه بخشی از این 10٪ باشید ، وقتی تلفن شما به نماد قرمز برخورد کرد، قصد ندارید که از شارژر تلفنی استفاده کنید.
چگونه مشاغل می توانند این مشکل را برای مشتریان حل کنند؟

به عنوان یک تجارت، مشتریان خط زندگی شما هستند. بدون آنها، ایجاد یک تجارت موفق غیرممکن است. به چگونگی کار در حل مشکلات مشتریان خود فکر کنید، و به این فکر کنید که چگونه این وضعیت می تواند مشکلی برای مشتریان در تجارت خاص شما باشد. با نادیده گرفتن مشکلات مشتریان، شما تجارت یا رویدادی را انجام می دهید که به راحتی قابل فراموش است. اما با ارائه راه حل شارژ، می توانید به حل این مسئله برای مشتریان کمک کنید. راه حل هایی مانند ایستگاه های شارژ تلفن همراه امکان شارژ تلفن خود را برای مشتریان آسان می کند و مزایای زیادی وجود دارد که اکثر مشاغل متوجه آن نیستند.


چگونه مشاغل می توانند از ایستگاه های شارژ بهره مند شوند


1) افزایش در زمان Dwell ، حفظ مشتری و مشارکت مشتری

درست مثل این ، یک تلفن مرده می تواند به شب مشتری شما پایان دهد. اگر مشتری شما مجبور است نامه الکترونیکی مهمی ارسال کند ، به وب برای بررسی شغل شما دسترسی پیدا کند یا در انتظار یک تماس مهم است ، یک باتری تلفن کم یا مرده می تواند آنها را مجبور به ترک زودرس کند. از طرف دیگر ، محل برگزاری شما می تواند یک ایستگاه شارژ تلفن را ارائه دهد و به مشتری شما اجازه می دهد تا از مسئولیت های شخصی در محل مراقبت کند. این به طولانی تر شدن زمان گذراندن آنها در محل برگزاری شما کمک می کند و توجه آنها را به دور از باتری تلفن خود قرار می دهد و باعث می شود تا مشتریان بیشتری درگیر شوند.


2) افزایش در فروش

هر زمان که بتوانید زمان الف) مشتریان خود را در مکان خود افزایش دهید ، ب) احتباس مشتری و ج) تعامل ، احتمال افزایش این مشتریان را بیشتر می کنید. اگر آنها مجبور به ترک زودرس برای یافتن مکانی برای شارژ تلفن خود شوند ، دیگر دلارهای گمشده خود را از دست نمی دهید. به طور کلی ، تحقیقات نشان داده است که مشتریانی که تلفنهای خود را شارژ می کنند ، 29٪ بیشتر از مشتریانی که نمی کنند هزینه می کنند.


3) شما به موقعیت مکانی بروید

از آنجا که مردم می دانند که می توانند تلفن خود را در محل شما شارژ کنند ، برای این کار به شما اعتماد خواهند کرد. رستوران ها ، کافه ها ، بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی همه نمونه ای از ذینفعان هستند. رستوران های محلی محلی برای شارژ تلفن خود در هنگام صرف ناهار خواهند بود و کافه ها می توانند افرادی را که باید شارژ تلفن خود را قبل از ادامه شبانه انجام دهند ، جلب کنند. در مورد بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی ، موقعیت بیشتر است. با قرار گرفتن ایستگاه های شارژ در محل های غذا خوردن ، می توانید بازدیدکنندگان را به مناطقی که خریداری می کنند ، جلب کنید.


4) بهبود تجربه مشتری و وفاداری

همه مشاغل ایستگاه شارژ تلفن را ارائه نمی دهند زیرا بسیاری از مشاغل احساس می کنند که هیچ ROI مستقیم وجود ندارد. آنها فایده ای در آن نمی بینند ، اما به جای این که به چگونگی افزایش درآمد بپردازید ، باید روی این موضوع تمرکز کنید که مشتریان شما چگونه از آن قدردانی می کنند. ارائه ایستگاه شارژ تلفن به بهبود تجربه کلی مشتری کمک می کند زیرا آنها بیشتر درگیر کار هستند و با بهبود تجربه آنها ، می توانید آنها را به مشتریان وفادارتر تبدیل کنید

 

5) افزایش ترافیک پا

خرید یا اجاره کیوسک شارژ نیز باعث به وجود آمدن مشتریان جدید تازه به محل برگزاری شما خواهد شد. اگر چندین نفر خود را با سطح باتری تلفنی کم خطر یا مرده در بخش های مختلف روز پیدا کنند ، ناامید می شوند تا به نزدیکترین شارژر برسند. هنگامی که حواشی که محل برگزاری شما ایستگاه شارژ در شهر را نشان می دهد می شود ، بدون توجه به اینکه آیا آنها قبلاً در استفاده از محصول یا خدمات شما برنامه ریزی کرده بودند ، جذب می شوند. روز دیگر ، وقتی نیاز به شارژ تلفن داشتم در بازار بودم. من از کارمند فروشگاهی که در آن مشغول کار هستم ، سؤال کردم که آیا او از مکانی می داند که بتوانم تلفن خود را شارژ کنم ، و او گفت مکانی وجود دارد که در آن چند فروشگاه پایین است که یک ایستگاه شارژ دارد. در حالی که من چیزی در فروشگاه نخریدم ، من را از طریق درب گرفت ، زیرا من مطمئن هستم که دیگران را از طریق درب گرفت. برای نمایش های تجاری و خرده فروشان ، جذب مشتری های جدید که در غیر این صورت از مکان شما بازدید نمی کنند ، مهم است.

 

6) این یک فرصت تجاری است

چه در یک رویداد و چه در محل شخصی شما باشد ، می توانید یک ایستگاه شارژ تلفن با مارک سفارشی را به عنوان روشی برای افزایش آگاهی و شناخت برند خریداری کنید. ما با ساختن ایستگاه های شارژ که نماینده مارک آنها هستند ، به مشتریان کمک کرده ایم تا اهداف برند خود را تحقق بخشند.

 

7) این یک فرصت حمایت مالی است

رویدادها و اماکنی که به دنبال راه هایی برای افزایش سود هستند می توانند از ایستگاه های شارژ تلفن به عنوان یک فرصت حمایت مالی استفاده کنند. اگر علاقمند نیستید که خود یک ایستگاه شارژ مارک خریداری کنید ، می توانید از آن به عنوان یک نقطه فروش برای شرکتها استفاده کنید تا اهداف برندسازی خود را در محل برگزاری خود انجام دهند.

 

8) آنها به عنوان یک راه حل شارژ فراخوانده شده اند

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان حل می کند. آنها راه حلی برای اضطراب باتری تلفن کم یا مرده هستند و در دنیایی که همه از تلفن های خود استفاده می کنند ، مصرف کنندگان شروع به اعتماد به مشاغل می کنند تا بتوانند راه حلی برای این مشکل داشته باشند. وقتی مشاغل نمی توانند راهی برای شارژ تلفن های خود فراهم کنند ، آنها می توانند جایی را که می توانند جستجو کنند.

 


9) این یک مزیت رقابتی است


همانطور که مشاهده می کنید دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشاغل باید یک ایستگاه شارژ تلفن خریداری کنند. همه این مزایا به مشاغل کمک می کند تا یک مزیت رقابتی را ایجاد کنند ، و ما دست اول دیده ایم که چگونه می تواند به پیشرفت یک تجارت کمک کند.



تاريخ انتشار : 1391/11/26 13:3 | دسته بندی : 1 | بازدید : 2417